Menu
Your Cart

Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Повече информация тук

Помощ

Как да направя плащане за поръчания продукт?
Наложен платеж – плащането се извършва на куриера при доставката на продукта.

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?
След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка
Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?
Доставка до офис на Еконт:
Ще изпратим пратката до най-близкия до вас офис на Еконт. Доставката е БЕЗПЛАТНА за поръчки над 100 лв. За поръчки под 100 лв. таксата за доставка е 5 лв.
Доставка до адрес:
Ще изпратим пратката до посочен от вас адрес. Доставката е БЕЗПЛАТНА за поръчки над 100 лв. За поръчки под 100 лв. таксата за доставка е 9 лв.

 В деня на доставка ще получиш SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката.
Поръчки направени в делнични дни се изпращат от  1-2 работни дни.  Всички поръчки получени по време на официални празници, направени в петък (след 16:00ч.), събота и неделя  се обработват в първия работен ден след това.

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?
Пазаруването като гост на сайта не е възможно. Регистрацията на www.eshop.soslocksmith.bg е лесна и ти носи достъп до всички наши предложения и функционалности на сайта.    

Какво представлява опцията "Проверка на пратката"?

"Проверка на пратката" е услуга, предлагана на всички клиенти на SOS Locksmith. Тя ти дава възможност да провериш дали си получил правилния продукт, точния цвят и без дефекти.

Мога ли да поръчам от чужбина?
Поръчки, направени на www.eshop.soslocksmith.bg, се изпълняват единствено на територията на Република България.

Мога ли да поръчам продукт по телефона?
Поръчките могат да се правят само онлайн, но на телефон 0896 450 036 можеш да се свържеш с консултант на SOS Locksmith, който ще ти помогне с всяка стъпка от осъществяването на поръчка.

Aĸo пpoдyĸтът e дeфeĸтeн или ce e пoвpeдил пo-вpeмe нa тpaнcпopтиpaнeтo?
Cвъpжи ce c нaш ĸoнcyлтaнт нa 0896 450 036, зa дa мoжeм мaĸcимaлнo бъpзo дa ти пoмoгнeм зa oтcтpaнявaнe нa пpoблeмa.

Koлĸo вpeмe имaм нa paзпoлoжeниe дa взeмa пpaтĸaтa cи oт oфиc нa Еконт?

Имaш нa paзпoлoжeниe 7 ĸaлeндapни дни, зa дa взeмeш пpaтĸaтa cи oт oфиc нa Еконт. Увaжaeми ĸлиeнти, aĸo cтe избpaли oпциятa зa дocтaвĸa „oфиc нa Еконт“, Еконт  би cлeдвaлo дa Bи yвeдoмят c CMC, ĸoгaтo Baшaтa пpaтĸa cтигнe дo тexния oфиc.

Не съм получил потвърждение за поръчката си.
Възможно е да сте написали грешно имейла си в поръчката, проверете също и в СПАМ секцията на електронната си поща. Ако не го намирате, свържете се с отдел клиенти, за да получите повече информация (0896 450 036).
Мога ли да върна поръчаните продукти?
Според нашите „Общи условия“, поръчани продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени (без следи от употреба, с всички етикети и придружаващи документи), в 14-дневен срок от датата на получаване.
Ако някой от получените продукти е повреден, моля, свържи се с отдел Обслужване на клиенти на телефон 0896 450 036 или на имейл: support@ soslocksmith.bg

С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?
Можеш да се свържеш с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес support@ soslocksmith.bg или на телефон 0896 450 036.