Този уеб сайт използва "бисквитки", за да улесни Вашето сърфиране и да Ви предложи продукти, които може да Ви заинтригуват.

Често задавани въпроси

Как мога да поръчам?

Можете да направите своята поръчка през сайта, по телефона или чрез онлайн чата.

 

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не е задължително да се регистрирате, за да извършите покупка. Регистрацията обаче е еднократна, става лесно и бързо, и ви носи някои предимства – ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки, както и при желание от Ваша страна ще получавате информация за актуалните ни предложения и промоции.

 

Каква информация е нужна, за да направя бърза поръчка без регистрация?

За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и имейл.

 

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Онлайн магазинът на SOS Locksmith ползва услугите на фирма Еконт.

 

Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка е 48 часа. В повечето случаи обаче тя ще бъде извършена на следващия ден, ако направите вашата поръчка до 16 ч. Поръчки, направени в петък след 16 ч., събота, неделя или ден преди национални празници, се обработват в първия работен за страната ден или според графика на обслужване на куриерска служба Еконт.

 

Каква е цената на куриерската услуга?

За всички поръчки над 200 лв. доставката до адреса Ви на територията на страната е безплатна. Ако вземете поръчката от нашия ключарски център в София, бул. Кл. Охридски 25 цената е 0 лв. До офис на Еконт е 5 лв, а до адрес – 8 лв.

 

Какви са начините на заплащане?

Чрез наложен платеж (плащане в брой при получаване на пратката на куриера) и банков превод:

 

Първа Инвестиционна Банка

IBAN: BG96 FINV 9150 1015 2511 29

BIC: FINVBGSF

Име на получател: Ес О Ес Локсмит ООД

 

Поръчката Ви ще бъде изпратена при получено плащане.

 

Доставяте ли продукти в чужбина?

Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде определена допълнително – за целта се свържете с наш оператор на посочените телефони.

 

Мога ли да се откажа от закупен продукт?

Може да се откажете от поръчаната и доставена стока в срок от 7 работни дни от датата на получаване в случай, че тя не е използвана и не е нарушена целостта на опаковката. Съгласно чл. 55 от ЗЗП „ЕС О ЕС Локсмит” ООД може да приеме върнатата покупка единствено, ако тя е в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид.

 

Какво е необходимо за да направя рекламация?

Необходимо е да попълните формуляра за връщане на продукти. Адресът за връщане на закупения продукт е  гр. София, бул. Климент Охридски 25.

 

За чия сметка са куриерските разходи при рекламация?

Транспортните и други разходи при връщане на стоката са за сметка на купувача.

 

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?

Възстановяването на заплатените суми се извършва по банков път.

 

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като сте изпратили вашата заявка, тя се приема автоматично от наш представител. Имате възможност да направите промяна 3 часа след поръчката, но не по-късно от 13 ч. на същия ден.

 

Мога ли да анулирам направена поръчка?

Поръчката може да бъде анулирана от представител на магазина при основателни причини – например ако поръчаната стока е изчерпана. В случай, че вие искате да анулирате поръчка, използвайте формата за чат или телефоните на сайта.

 

Как да знам, че поръчката ми е приета и ще бъде доставена?

Когато получим поръчката Ви, вие ще получите потвърждаващ имейл, че поръчката ви е приета.

 

Мога ли да поръчам продукт, който не е наличен в момента?

Да, можете да ни изпратете имейл с Вашето желание (артикулен номер, размер и цвят) и когато имаме наличен продукта, който сте искали да закупите, ние ще се свържем с Вас. Можете да се свържете с нас и по телефона.

 

Мога ли да видя покупката си преди да я платя на куриера?

Всички наши продукти се изпращат с опция „Отвори преди да платиш“, която става при самата доставка от куриера на посочения от Вас адрес или в офис на куриерската служба, преди да заплатите нейната стойност. Така ще сте сигурни, че сте получили точно тези артикули, които сте поръчали.

 

Имате ли магазин, където мога да видя артикулите ви?

Да, заповядайте на бул. Кл. Охридски 25, където имаме богато зареден магазин с ключарски и автоключарски стоки и артикули.

 

С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?

Информация за продуктите: 0894 620 002

Въпроси за поръчка и доставка: 0896 450 036

Имейл:  orders@soslocksmith.bg

Може да се свържете и чрез онлайн формата.